Kennismaken met IPN onder het genot van een kopje koffie?

Interim Administratief

Heeft u tijdelijk behoefte aan extra administratieve kracht? Bij uitbreiding van de werkzaamheden of tijdelijke afwezigheid van uw boekhouder of administratief medewerker kan een interim administrateur de werkzaamheden overnemen. Een interim administratief medewerker maakt en houdt uw bedrijfsadministratie op orde. En dat is wel zo’n fijn idee!

Een gestructureerde en juiste administratie is belangrijk voor het functioneren van een organisatie. Maar vaak zien we, door diverse redenen, dat de administratie er tijdelijk bij in schiet. Een interim administrateur kan u tijdelijk ontlasten van de administratie. Zo hoeft u zich om de administratie geen zorgen meer te maken en kunt u zich weer op andere zaken richten.

Direct contact opnemen?

IPN is uw partner als het gaat om ondersteuning op administratief gebied. Neem contact met ons op via 0592-379700, info@ipn-ip.nl of door het contactformulier in te vullen. We laten u graag zien wat we voor uw organisatie kunnen betekenen.

Een interim administrateur in uw organisatie

U kunt versterking gebruiken op administratief gebied. Maar uw vraag is uiteraard specifiek toegespitst op uw bedrijf. Daarom gaan wij graag met u in gesprek om oplossingen te vinden. Dankzij ons grote netwerk van interim administrateurs en boekhouders kunnen we snel schakelen en in korte tijd de achterstanden wegwerken, zodat u weer ‘in control’ bent.

Afhankelijk van uw vraag kan een professional van IPN u ondersteunen op strategisch, tactisch of operationeel niveau. Onze mensen zijn kritische, analytische en gestructureerde professionals met verstand van (financiële) administratie.

Totaalpakket interim administratief medewerker

We leveren graag een totaalpakket. Zo kunnen we uw administratie in zijn geheel uitvoeren. Dit varieert van de periodieke BTW-aangiftes tot complexere managementrapportages. Onze interim administrateurs kunnen naast financieel administratieve werkzaamheden bijvoorbeeld worden ingezet voor:

  • Uitvoeren van de salarisadministratie
  • Opstellen van managementrapportages
  • Opstellen van de jaarrekening
  • BTW- en andere fiscale aangiften
  • Project control

Wij geloven in de kracht van ons team. Ons team bestaat uit ervaren en hooggekwalificeerde interim professionals (MBO, HBO en WO). Ze weten wat er speelt binnen de sector en hoe ze daar op in kunnen spelen. Geen uitdaging is te groot: ze weten precies welke route ze moeten nemen. Immers; het hele team van accountants en fiscalisten staat achter ze om zo het beste resultaat te halen. Samen beschikt het team over een ongekende bron van kennis en ervaring. En dat merkt u!